Sisko tossa määritteli 10 ominaisuutta Täydelliselle Miehelleen, joten päätin tehdä niin myös.

1. Näytä mulle tuntees, ni mä näytän sulle mun.

2. Oon ujo, tai sit tosi konservatiivinen, mutta mies, tee aloite. Jos et tee, on turha jäädä itkemään perään kun joku toinen tekee ja jäät ku nalli kalliolle.

3. Inhoan jos mua kohdellaan kuin posliiniastiaa. Voin luvata, en mene rikki kovemmasta kosketuksesta, päin vastoin pidän siitä (ei, en ole masokisti) kun joku työntää mut kovaa seinää vasten ja suutelee huulet verille.

4. Ole itsevarma. Naura mulle ja anna mun nauraa sulle. Älä ole aina miettimässä mun tunteita, koska voit olla varma etten mäkään aina ajattele sun tunteita.

5. Huomaa, mutta älä liikaa. Osaan olla 10 minuuttia päivässä ilman sinuakin.

6. Haluan että rakastat mua, mutta sitä ei tarvitse kertoa liian useasti. Pelkään paljon omia tunteitani, joten liian usea rakkauden tunnustaminen saa mut epäilemään omia tunteitani.

7. Ole pidempi kuin minä ja sinun on omattava tarpeeksi vartalomassaa, jotta jaksat kantaa mut sylissäs ylös rappusia.

8. En omista minkäänlaista itsehillintää, joten mun kanssa täytyy olla kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Voi olla, että mulla kestää hieman kauemmin totutella seurusteluun.

9. Muista, minä olen kaunein.

10. Haluan PALJON fyysisyyttä !